13 Nisan 2017

Nisan Güncesi 2017 #13: Depremin Etkisi



Aslında bugün bir tavus kuşundan söz etmeyi düşünüyordum. Ama aniden gelen bir sarsıntı sonucu aklımdaki yazıyı başka bir zaman paylaşmaya karar verdim... Günceyi uzatmayarak sadece bir şeyi söylemekle yetineceğim: An'ı yaşamak lazım. 

Akşamı karşıladığımız saatlerde 5 büyüklüğünde bir deprem oldu. Güçlü titreşim ve gürültüyle kendini hayli hissettiren deprem, ruhumdaki "korku" duygusunu açığa çıkardı... Zamanın bu "hareketli" noktasında an'ı yaşamak gerektiğini bir kez daha anladım.

An'ı yaşamalıyız. Böylece daha mutlu olacağız.

8 yorum:

  1. Günaydın. Yaşadığımız her anın kıymetini bilsek keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Keşke... Belki yaşamayı kanıksıyoruz... "Yaşıyoruz işte." diyerek yaşamı görmezden geliyoruz.

      Güzel günler dilerim!

      Sil
  2. Merhaba! :) Ben de katılıyorum, an'ı yaşamalıyız... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      "An" bizim; yaşamak ve güzellemek lazım :)

      Güzel günler dilerim!

      Sil
  3. eveet öyle yapmalı tabisiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Dimi?

      Güzel günler dilerim!

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Cümlelerle söylemek kolay da uygulamaya geçmek pek zor... Kaçımız an'ı yaşayabilenlerdeniz ki... Ama öyle olmak lazım :)

      Güzel günler dilerim!

      Sil

Yorum, paylaşmaktır :)
Merhaba misafirim!